Een goed begin is het halve werk - Reisverslag uit Perth, Australië van Jorine - WaarBenJij.nu Een goed begin is het halve werk - Reisverslag uit Perth, Australië van Jorine - WaarBenJij.nu

Een goed begin is het halve werk

Blijf op de hoogte en volg Jorine

13 Oktober 2015 | Australië, Perth

Al weken liggen er overal lijstjes in mijn huis: visum regelen, jasje kopen, erachter komen wat de code van mn slotje ook alweer was, m'n paspoort verlengen etc. Braaf laat ik dus pasfoto's maken en maak ik een afspraak bij het gemeentehuis, waar de vrouw bij de balie mij lief aan kijkt en vraagt wat ik kom doen. 'Ik wil graag m'n paspoort verlengen zodat hij nog 3 maanden geldig is als ik terugvlieg. Beter het zekere voor het onzekere toch?' 'Oké, maar je weet wel dat hij nog tot 2017 geldig is he?' zegt zij vervolgens.. Oeps, nee zolang ga ik nou ook weer niet weg!;)

Van Mo had ik al geleerd dat t niet handig is vlak voor je reis je pinpas te laten blokkeren en je fiets te laten jatten. Daar wil ik graag aan toevoegen dat ziek worden de week voordat je vertrekt ook niet zo heel handig is..

Maar ach wat maakt t eigenlijk ook allemaal uit?! Ik ben er! Ik ben er echt! Ik vind t wel spannend allemaal zo alleen, maar t zonnetje schijnt, het hostel is netjes, de mensen zijn aardig, dus ik ben klaar voor de komende 6 weken in Australië en nieuw Zeeland!


  • 13 Oktober 2015 - 15:29

    Poppy:

    Nou volgens mij ben jij meer dan goed voorbereid! Super mooie kans om zo'n reis mee te maken. Geniet er van en safe journey! Ik ben erg benieuwd naar alle pracht en praal van de natuur :)

  • 13 Oktober 2015 - 18:04

    Marlies:

    Geniet geniet geniet!!! En het is spannend en soms ook helemaal niet leuk in je uppie, dus dan is het prima om eventjes niet te genieten en te verlangen naar je fijne thuis, maar vooral genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie & Nieuw-Zeeland

6 weken backpack-trip!

Recente Reisverslagen:

14 November 2015

Just do it

21 Oktober 2015

Lefties

16 Oktober 2015

Vanalles en niks

13 Oktober 2015

Een goed begin is het halve werk
Jorine

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 4013

Voorgaande reizen:

03 December 2016 - 31 Mei 2017

Yoga en azië

12 Oktober 2015 - 25 November 2015

Australie & Nieuw-Zeeland

14 Oktober 2011 - 12 November 2011

Zimbabwe en Mozambique

Landen bezocht: